1 mars

2010-03-01 @ 18:20:21
Idag har jag och älsklingen bott här i kalmar ett helt år.Helt sjukt va tiden går fort men jag ångrar inte en sekund att jag flyttade hit,det bästa valet jag gjort i mitt liv!

Är nu hemma efter en liten runda på stan och fika med lina :) Efter mycket sökande så hittade jag äntligen mina leggings med skinndetaljer,ett par va det kvar som bara hängde där och billiga va dom me :D Det måste ha varit ödet att jag skulle ha dom!

Slänger upp lite bilder på det som har inhandlats dom senaste dagarna

skjorta från vila och svart nitskärp från gina tricot


Döskallering från glitter (tyvärr ser    Armband från glitter i samma kollektion
man inte så bra men det e tre små    som ringen med små döskallar.
döskallar).


Dom efterlängtade leggingsen med    Linne från h&m
skinndetaljer på knäna från h&m


Nu måste jag ta tag i pluggandet och gå ute med hugofisen i snökaoset :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0