Update

2010-03-10 @ 16:40:29
Vilket vårväder vi har va.När det inte blåser så är det riktigt skönt ute! nu längtar jag sjukt mycket till sommaren.

Började min dag med matteprov,gick nog inte så bra tror jag inte :S sen gick bästa yllza och jag en runda på stan och fikade,vi bokade även tid för en rolig sak som vi ska göra den 28de april ;) can't wait!

Nu ska jag plugga lite sen ta fram fläskfilén och marinera den.Tänkte överraska min babie lite med en riktigt god middag :) Han förtjänar verkligen de! Hoppas att han inte läser här nu bara för då blir det ingen överraskning :P

Just de,kollade föresten klart på säsong 1 av legend of the seeker igår.Gud va bra det är! Måste bara tanka ner säsong 2 nu me! Har ni inte sett de så bara MÅSTE ni göra de! den bästa serien ever.Klicka här om ni vill veta mer om den.


TTYL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0