Back in käälmar!

2010-03-08 @ 22:21:34
God kväll!

Är nu hemma efter en fullspäckad toppen helg :)

Fredag: blev hämtad av mamma från bussen.Vi åt mumsig tacopaj sen åkte vi in till Oleary's och drack piña coladas (off course!) va riktigt trevligt att få lite mamytime,inte ofta vi bara umgås vi två så det tackar jag för :) sen åkte jag hem till bästa emmie o sov där.

Lördag: vaknade till strålande sol hemma hos ems sen gjorde vi oss redo för att bege oss in till stan.Jag gick på kalas hos stuffis syster bara några timmar medans emmie va på stan sen åkte vi hem till henne igen och gjorde oss redo för kvällen.Mötte upp zandra och sofie inne i stan sen gick vi och käkade thaimat.(så gott!) Va riktigt trevligt :) Efter maten drog vi vidare ut i dimman.

Söndag:
blev hämtad hemma hos emmie av mamma sen kom morfar o hämtade mig o alice (lillasyster) hemma hos mamma.Blev mumsig fika med mormor o morfar sen blev vi hemkörda igen.Lite senare sen åt jag härlig stek som mamma gjort,sen satt jag mest i väntade på att emmie skulle komma och hämta mig efter att hon slutat jobba.Blev tv-spelande och efterlängtad chips med dipp (minnen!).

Idag: haft studidag idag (så skönt o kunna stanna lite längre för en gångs skull) så har fikat med emmie och zandra sen begav jag mig hemåt.Synd att helgen har gått så fort för har haft så kul! men e alltid lika skönt att komma hem.Längtat efter mitt hjärta me och snart kommer han hem från jobbet ♥ :)



Kommentarer
Postat av: Emmie

tack för en otroligt kul helg! alltid lika kul att få träffa sin bästis :) hoppas vi ses snart igen. puss

2010-03-11 @ 22:17:52

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0