Helt otroligt!

2010-03-24 @ 13:54:53
Fy f*n va duktig jag känner mig! på fredag har det gått en hel månad sen jag åt godis,chips och drack läsk på en vardag.Är så jäkla stolt att jag har klarat detta och inte fuskat en enda gång.Man längtar verkligen och uppskattar allt det goda mycket mer om man får vänta till helgen.Nästa mål som sagt är att bara äta gott på lördagar och inte fredagar och söndagar som jag har gjort nu,inte för att jag har vräkt i mig en massa varje dag men ändå.Förstår inte hur man kan sätta som mål att inte äta nått gott alls på typ ett år,det är ju helt omöjligt och tråkigt.Ja ren totyr rent ut sagt! Man ska faktiskt få unna sig nån gång ibland annars e väl inte livet värt att leva om man aldrig får unna sig,eller? Ne jag tycker detta passar mig bra.Sen ska man bara försöka få i sig lite mera grönsaker och frukt sen är jag faktiskt nöjd över vad jag äter.Jag äter mellan 3-4 gånger om dan,inget småätande och inget snacks eller godis.Nu fattas bara träning (som börjar på torsdag :D) så ska jag nog se till att tappa några kilo.Vet att jag kan om jag bara vill.Måste ju se lite snygg ut innan man åker utomlands,kan ju inte trampa runt där som en j**la elefant :P

Ne nu måste jag fixa till mig här innan yllza kommer.Vi har ett big problem att lösa!

Ha en bra onsdag! Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0