Mot k-na

2010-03-05 @ 13:19:08
Jaha då va det snart dags för att bege sig till min hemstad igen.Läängtar! (inte efter staden) håller på o packar för fullt här.jäkla va grejer det blir,en hel väska med bara kläder sen e väska med dator,laddare och skor hehe.ska bli mys med familjen när jag kommer fram sen e liten utgång med mamsen ikväll sen sover jag hos emmie.Imon ska jag på kalas hos stoffes syster (får man träffa sin babie lite me ♥) sen åker jag till emmie igen så ska vi förbereda oss för en super kväll/natt.Blir mumsig thaimat som sagt och utgång :) sen ska jag hem till mamma igen på söndag och bara passa på att umgås (ses ju så sällan) sen hämtar emmie mig efter att hon slutat jobba så stannar jag hos henne till måndag :) vilken toppen helg va!

får se om jag bloggar nått i helgen,kanske får lite tid över man vet aldrig.



Kommentarer
Postat av: carolin

tack så mycket:)

2010-03-06 @ 16:48:29
URL: http://carolinwildenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0