Thank god it's saturday

2010-03-27 @ 16:14:04
Tja allihopa!

Tänkte uppdatera lite från gårdagen,yllza kom ju som sagt hit.Vi gick och hyrde film och käkade en massa gott till den sen åkte hon hem.Sen ringde elin runt halv tolv och lyckades dra med mig hem till henne på lite förfest.Hann inte få i mig så mycket förens vi drog vidare till o'learys.Där blev det dans och självklart den obligatoriska piña coladan :)

Kom nyss hem från stan,inhandlat alkohol och lyckades faktiskt hitta en fin tröja som va på rea.Ja ikväll blir de på att igen :P Men e lite splittrad hur jag ska göra,yllza kommer hit vid 6 sen kommer babie hem runt 10-tiden så antingen sitter vi 3 här själva (låter inte så kul) eller så går vi hem till elin eller så blir det fest med emelie.svårt och välja.
Trodde att jag hade tvätten idag men tydligen så är det inte förens imon,suck hade ju behövt tvätta lite grejer till ikväll.Hm ska se ifall man kan lyckas smita in en tvätt sen om det inte är nån där nere i tvättstugan sen.

Det är många som har undrat vart jag har hittat mina gladiatorskor från wildflower by kenza.Jag köpte dom i en skoaffär som heter arnolds skor här i kalmar.Det fanns bara en 37a kvar och dom skulle aldrig få in dom skorna igen så hade en jäkla tur :D Är så lycklig att dom blev mina.För er som inte hittar dom i nån skoaffär så rekommenderar jag att ni går in på skotrend.se,där finns dom även i vitt.

Ne dags att sätta sig och plugga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0