13de mars

2010-03-13 @ 15:12:00
Sry för denna ständiga bloggtorka!

Va en crazy kväll igår,blev en massa ölspel sen en runda till o'learys där det även blev dans :)
Har mycket i skolan just nu,det suger verkligen för jag har tappat suget lite.Får hoppas att det kommer tillbaka snart är ju inte så långt kvar i skolan.

Ska strax sätta mig och plugga en massa massa matte,så jag klarar provet på tisdag sen är det bara jag och lilla hugo ikväll.Stoffe jobbar hela kvällen.Tänkte kolla på melodifestivalen trots att jag inte hängt med så bra.Vem hejar ni på? Jag håller på eric saade,tycker det har varit den bästa låten av alla jag hört.


Jag vill föresten ge :thumbup: för tv3play och tv6play.Där kan jag följa alla min favoritprogram (glamourama,svenska hollywood fruar och vampire diaries) Det tackar jag för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0