Tisdag

2010-03-23 @ 18:20:17
Tja allihopa!

Tisdag idag ja.Har haft två (väldigt långsamma :p ) lektioner idag.Sen stod mitt lilla gull och hugofisen och väntade på mig utanför skolan,så fina ♥

Igår umgicks jag med emelie,vi spelade skipper som va väldigt längesen som man spelade (tror jag gjorde de när jag gick på fritids).Sen bjöds det på god mat och en massa bus med den galna lilla kisen.På torsdag ska vi spinna,va riktigt längesen nu som kroppen fick röra på sig tyvärr så ska bli skönt att få komma igång igen.Man kommer väl gå därifrån som en enda stor spagetti ;)
På fredag ska jag fika med elin,e alltid lika kul att lära känna nya människor.Sen kanske vi ska ha vinkväll på lördag med ett gäng andra tjejer.Babie e ju iväg och jobbar då så man får ju passa på ;)

Härligt de e att ha sina dagar planerade,älskar när det händer grejer! Vad tycker du,är du en person som tycker om när det händer grejer hela tiden eller en som mer vill ta det lugnt?

Tyvärr så har det blivit lite komplikationer ang de som jag och yllza ska göra den 28de april så imon ska vi försöka fixa de.Hoppas det löser sig!!

Hemma själv ikväll igen så nu blir det filmtajm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0