Hipp hipp hurra!

2010-05-10 @ 16:03:24

Idag fyller jag hela 22 år! (känner mig fortfarande som 15 ^^) Igår kom familjen hit,blev en runda på ikea och morfar bjöd alla på lunch sen åkte vi hem till mig och mumsade på den goda tårtan jag hade gjort och så fick jag öppna en massa fina paket också :) känner mig riktigt nöjd! tack mina fina ♥

Idag blev jag väckt av mitt hjärta med frukost på sängen och ljus och blommor,så fint :) blir mer firande ikväll med god middag och ska bli intressant och se vad mitt gull hittat på för present,spännande!

Ska strax sticka och träna och sen bara få njuta vidare av min dag.Visst är det härligt att fylla år? :)

Vill även passa på att GRATULERA min bästa vän emmie ännu en gång! (det är faktiskt hennes dag idag me) och på onsdag kommer hon hit,då ska vi fira med mat på byttan och byta presenter :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är det bara 25 minuter kvar av våran dag =) sen är det ett helt år tills vi fyller igen. kul att man får dela sin dag med sin abslout bästaste vän! grattis igen gumman! ses snart =) puss

2010-05-10 @ 23:36:17
Postat av: kussen Filippa

Grattiss!

2010-05-25 @ 18:47:37

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0