Torsdag = sista dan i skolan

2010-05-27 @ 23:35:07
Wiho efter 5 månaders slit så är skolan äntligen slut.känns grymt bra! :D och imon är det dags för första jobbdan,hade velat få va ledig en dag iaf men det ena slitet avlöser det andra (suck) Aja känns gutt och tjäna ihop lite stålar till vår resa i september.

Idag,eller ikväll rättare sagt så va de sex and the city kväll på baronen (filmen hade ju premiär ikväll) så jag och elin trängdes bland en massa snorungar och mammor som puttade fram sina barn för att få ta del av goodiebags som delades ut,visade sig vara mest skit i förutom sminkrådgivning då.Alla affärer hade rea på det mesta,det va modevisning och charlotte perrelli sjöng.Jag e så töntig så fort det är nån "kändis" i närheten,jag blir verkligen som ett barn haha spelar verkligen ingen roll hur lite kända dom e,så självklart blev jag helt till mig när charlotte perrelli satte sig brevid oss :O Var såhär --> <-- nära på att gå fram och fråga efter autograf men hejdade mig själv och nöjde mig med kort jag tog när hon sjöng.



Nu ska jag vänta in babie och våran inneboende och sen göra mig redo för sängen.Åh ljuva sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0