Lovely sunday

2010-05-02 @ 19:10:50

Hej! hur är det med er? vet att det va ett bra tag sen men har inte haft nått och skriva direkt så det är därför jag har har haft ett litet uppehåll.

I skolan är det fullt upp med dom nationella proven,har gjort två av tre så känns skönt.Inte länge till tills vi slutar :) Sen har jag äntligen införskaffat mig ett träninskort så nu jäklar e man igång :) känns skönt trots denna förbannade träninsvärk och imon blir det på att igen,måste ju bli lite fit innan babie och jag åker utomlands!
I helgen blev det utgång både på valborg och igår.Hur var er valborg? Just de ja! fick ju en förskotts present me av mitt hjärta häromdan en iphone,har man the best boyfriend or what ♥ och nu är det inte länge till tills jag blir hela 22 år! (om 8 dar) Usch känner mig inte riktigt bekväm med det talet,varför kan man inte stanna vid 20 för? Ska inte fira det speciellt stort utan mormor,morfar,mamma och mina systrar kommer hit så ska vi ut och käka sen tillbaka hit till mig för lite tårta.Några dagar efter kommer bästis hit så ska vi "fira" oss med lite god mat på byttan,blev ingen tripp till malmö för pengarna räckte inte till så fick bli såhär istället men det kan bli mysigt de me :)

Just nu ligger jag i soffan och tittar på bella & tyra show och äter välförtjänt godis,gud så gott det är!

Här har ni ett par riktigt goa partylåtar jag lyssnat på i helgen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0